2011. szeptember 9., péntek

Neszeszer és mosható eü. betétek

Na gondoljátok magatokban ez biztos megbuggyant a 21.században moshatót használ.Hát kérem szépen nem,de ki kellett valamit találnom,mivel kiderült,hogy a mai kor eldobható betétjeinek valamelyik összetevőjére allergiás vagyok.Ki próbáltam számtalan fajtát,de az eredmény mindig ugyan az,ha egy nap 120-szor tusolnék akkor sem múlna el a viszkető érzés.Először valami fertőzésre tippeltem,de orvos nem talált semmit és pár hónapnak el kellett telnie mire összefüggésbe hoztam a betétekkel.Mindig csak azokon a bizonyos napokon volt a kellemetlenség a végén már elviselhetetlen volt.Ekkor döntöttem,elkezdtem kutakodni a neten és bele botlottam több külföldi oldalban ahol varrási leírás is volt.Gondoltam egyet és tavaly legyártottam pár db-ot,de csak pár nappal ezelőtt volt alkalmam tesztelni(picinyke lányom jóvoltából eddig nem volt szükség rá :D ) és csillagos ötös lett az értékelés.A meglévő készletemet még bővítettem pár db-al az elmúlt két napban,ezekről mutatok képeket és egy tároló neszesszert is varrtam hozzájuk.Még tisztasági betéteket kell készítenem,mert azokból is keveset gyártottam tavaly,de imádom őket pihe-puha érzés és nincs többé viszkető érzés!

Íme a készlet
Ez a belső fele
Eü. betét kupac hátulról
Ez a tavalyi készletből való.
Tároló neszesszer

Tároló belülről
És még egy kép

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes kivitelezés, és fantasztikus ötlet!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!Bár az ötlet ahogy írtam nem tőlem ered,de tökéletesen működik.

    VálaszTörlés