2011. június 4., szombat

Farmer hátitáska

Tegnap ment a nagylányom két napos kirándulásra.Hétfőn kezdtem el gondolkodni azon,rendben hogy megy.De mibe pakol?Ami táskák vannak itthon az vagy túl kicsi vagy túl nagy és hó végén igen csak be kell osztani ami van így újat venni képtelenség.
Gondoltam egyet és feltúrtam a használaton kívüli ruhákat,jó pár farmer nadrágra és felsőre akadtam amiből elég strapabíró táskát lehet alkotni.Már csak a szabásminta megtervezése volt hátra.A mostani iskola táskáját vettem alapul azzal a különbséggel,hogy egyel több rekeszt terveztem,így belefér két napra való holmi.A műalkotás két nap alatt elkészült.
Kicsit büszke vagyok magamra,hogy első táska varrása  ilyen lett és hogy a szabásmintáját is én készítettem.A lányomnak is nagyon tetszik,sőt a középső lányomnak is varrnom kell majd egyet,mert szeptemberben kezdi az iskolát.
Íme a táska:


5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett!!! nagyon ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, nagyon klassz lett,csak így tovább!!!
    Rózsa

    VálaszTörlés
  3. Klassz kis táska lett! :o)
    Én a helyedben elküldeném Zsupszinak a Régiből újat blogra is.
    http://regiuj.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek!
    A fotókat elküldtem Zsupszinak kíváncsi leszek hogy tetszik majd neki.

    VálaszTörlés