2011. május 2., hétfő

Terítő kicsit más kép

Múltkor bemutattam elkészült terítőimet.Igen ám,de 3 db-ról teljesen megfeledkeztem,talán azért mert nem most készítettem őket hanem tavaly tavasszal.Szóval nem mai csirke de nagyon szeretem őket,eredetileg kalocsai riseliős terítő lett volna belőle egy bedolgozásnál.Sajnos a munkát abba hagytam,mert nem fizetik meg az embert és így nálam maradt néhány kivarratlan terítő.
Tavaly gondoltam egyet és ki hímeztem őket ,a csipkézés helye is hímezve lett.
Nekem nagyon tetszenek és nektek?



1 megjegyzés:

  1. Very pretty . I have a hungarian friend who visited England . Her name is Judit Sarkozi . A very nice person ,she is a schoolteacher and does beautiful needlework and crafts . I look forward to seeing more of yours . I am just putting together a quilt in yellow and browns . It is 9 patch with sheep blocks in between . I,ll let you know when I show it .

    Judit has a blog called Foltzmorzak .
    Best wishes cottonreel

    VálaszTörlés