2010. augusztus 9., hétfő

Első munkáim

Végre elkészültek első munkáim.Elsőnek 6db mosható pelenkát varrtam hogy valamelyest spóroljunk.Egész jók lettek a nagyobbik fiamon kibírt 4 órát.A kisebbik fiamnál csak 3 órát bír bár ő sokkal többet  is iszik így érthető.Mivel nem volt csak egy pelusra való  tépő zár itthon, sem patent így én gombokkal oldottam meg a rögzítés dolgot.Nem a legszebb így,de hát ez van.Szegény ember mindenre talál megoldást.
Csináltam is pár fotót bár mobillal,sajnos fényképezőnk csak a régi fajta van.

Száradnak a pelusok




Ezen kívül varrtam a vasaló deszkára új húzatott,a baba hordozóba is kész lett a húzat és bele kezdtem egy függönybe ami a szekrényre fog felkerülni.Talán holnap be is fejezem.Íme egy kis részlet belőle:



Természetesen a legnehezebb anyagot (pamut kidobásra szánt melegítő nadrágból varrtam)választottam kezdésnek,meg is szenvedtem vele.Legközelebb biztos nem választom ezt az anyagot foltvarráshoz.Elsőre talán nem is lett olyan rossz,de hát gyakorlat teszi a mestert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése